Мемлекеттік қызмет

«Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту»

мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары

«Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту» мемлекеттік қызметін көрсету қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және «Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекіту» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) көрсету тәртібін айқындайды.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың және облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

Мемлекеттік қызметті алу үшін жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) портал арқылы көрсетілетін қызметті берушіге мыналарды жолдайды:

1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын бекітуге арналған өтініш;

2) электрондық жерге орналастыру жобасы.

Жеке басын куәландыратын құжаттар туралы, заңды тұлғаны тіркеу (қайта тіркеу), дара кәсіпкерді тіркеу туралы не жылжымайтын мүлікке меншік құқығын растайтын дара кәсіпкер ретінде қызметінің басталғаны туралы, жер учаскесіне құқық белгілейтін және сәйкестендіру құжаттары, жер учаскесіне ауыртпалықтың жоқтығы туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы талап етеді.

Көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған сұранымның қабылданғаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

Жер қатынастары жөніндегі уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері өтінішті қабылдаған күні құжаттарды тіркеуді жүзеге асырады.

Көрсетілетін қызметті алушы 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда, өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан уәжді бас тарту дайындайды және көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында хабарлама жолдайды.

Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынған жағдайда, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті беруші басшысының жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын бекіту туралы бұйрығын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты дайындайды және 1 (бір) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе оны алмастыратын адамға жолдайды.

Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе оны алмастыратын адам 1 (бір) жұмыс күні ішінде жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын бекітеді не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапқа қол қояды.

Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті беруші басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қойған сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде жер учаскесін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобасын бекіту жөніндегі бұйрықты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауапты тіркеуді жүзеге асырады және портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетіне» көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында жолдайды.

Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға мыналар негіз болып табылады:

1) көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ұсынған құжаттарының және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс еместігінің анықталуы;

2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдардың, деректердің және мәліметтердің 2003 жылғы 20 маусымдағы Қазақстан Республикасының Жер кодексінің 151-бабының 4-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі.

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға беріледі.

Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы Заңның 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуы тиіс.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы сотқа жүгінуге құқылы.

 

Правила оказания государственной услуги

«Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков»

 

Правила оказания государственной услуги «Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков» (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» (далее – Закон) и определяют порядок оказания государственной услуги «Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков» (далее – государственная услуга).

Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы, районов и городов областного значения (далее – услугодатель).

Для получения государственной услуги физические и юридические лица (далее – услугополучатель) посредством портала услугодателю направляют:

1) заявление на утверждение землеустроительного проекта по формированию земельных участков по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя;

2) электронный землеустроительный проект.

Сведения о документе, удостоверяющем личность, о регистрации (перерегистрации) юридического лица, о регистрации индивидуального предпринимателя, либо о начале деятельности в качестве индивидуального предпринимателя, подтверждающем право собственности на недвижимое имущество, о правоустанавливающих и идентификационных документов на земельный участок, об отсутствии обременении на земельный участок, истребываются услугодателем из соответствующих государственных информационных систем через шлюз «электронного правительства».

Услугополучателю в личный кабинет направляется статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени оказания государственной услуги.

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа по земельным отношениям осуществляет прием, регистрацию документов, в день приема заявления.

В случае обращения услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются следующим рабочим днем.

Ответственный исполнитель уполномоченного органа по земельным отношениям в течение 1 (одного) рабочего дня проверяет полноту представленных документов, и в случае представления услугополучателем неполного пакета документов, и (или) документов с истекшим сроком действия, готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления и направляет уведомление в личный кабинет услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного органа по земельным отношениям.

При предоставлении услугополучателем полного пакета документов, ответственный исполнитель уполномоченного органа по земельным отношениям подготавливает приказ руководителя услугодателя об утверждении землеустроительного проекта по формированию земельного участка, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги, и направляет результат оказания государственной услуги руководителю уполномоченного органа по земельным отношениям, либо лицу, его замещающему, в течение 1 (одного) рабочего дня.

Руководитель уполномоченного органа по земельным отношениям либо лицо, его замещающее, утверждает землеустроительный проект по формированию земельного участка, либо подписывает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня.

Сотрудник канцелярии уполномоченного органа по земельным отношениям в течении 15 (пятнадцати) минут с момента подписания руководителем уполномоченного органа по земельным отношениям результата оказания государственной услуги осуществляет регистрацию приказа об утверждении землеустроительного проекта по формированию земельного участка, либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги, и направляет посредством портала в личный кабинет услугополучателя в форме электронного документа, подписанного ЭЦП руководителя уполномоченного органа по земельным отношениям.

Основаниями для отказа в оказании государственной услуги являются:

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;

2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным пунктом 4 статьи 151 Кодекса.

Жалоба на решение, действие (бездействие) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг подается на имя руководителя услугодателя, в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги, услугополучатель обращается в суд.